رئیس شورای اسلامی شهر تفت گفت: بستر بی استفاده در حاشیه خیابان اصلی تفت تا چند هفته آینده به مسیر ویژه عبور ویلچر معلولان و دوچرخه سواران تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین بهارستان رئیس شورای اسلامی شهر تفت  گفت: باتوجه به وجود موانع و مشکلات مسیر پیاده رو‌ها برای حرکت معلولان در شهر ، مسیری به طول پنج کیلومتر در کنار خیابان اصلی شهر برای تسهیل ترد‌د آن ها به بهره برداری می رسد.

بهارستان با بیان اینکه این پروژه با کمترین هزینه و با بکار گیری بستری که در حاشیه خیابان اصلی بی استفاده  بود به بهره برداری می رسد اظهارداشت: در حال حاضر ۷۰ درصد این پروژه پیشرفت داشته است و تا  چند هفته آینده این پروژه به صورت رسمی‌مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه این مسیر در حاشیه خیابان اصلی از میدان امام حسین (ع) ورودی تفت شروع می‌شود تا میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد افزود: این پنج کیلومتر را با توجه به نیاز‌های روزانه ویلچری‌ها و دوچرخه سوار‌های شهر در این قسمت طراحی کردیم.

او با اشاره به برگزاری دوچرخه سواریی‌های همگانی در شهر و تعداد زیاد دوچرخه سوار در شهر اضافه کرد: در طول هفته دوچرخه سواران زیادی مسیر تفت را برای ورزش خود انتخاب می‌کنند که این مسیر برای آنهاهم موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ غ

یک مسیر ویژه عبور ویلچر و دوچرخه سواری در تفت به بهره برداری می رسد

برچسب ها: معلولان ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.