استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف و نقاط محروم باید با برنامه و هدفگذاری شده باشد تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در بازدید از تعدادی از روستا‌های محروم شهرستان راز و جرگلان که طرح‌های گروه‌های جهادی در آنها در حال انجام است، گفت: این شهرستان از نظر شاخص سواد در سطح پایین‌تری از استان قرار دارد که لازم است گروه‌های جهادی فعالیت برنامه ریزی شده خوبی را پیش بگیرند تا به متوسط کشور و استان نزدیک شود.

شجاعی افزود: هم اینک شاخص ورود زنان به دانشگاه‌ها در خراسان شمالی ۲۵ درصد و در سطح کشور ۷۵ درصد است که می‌طلبد تا توجه بیشتری به بحث آموزش و نظام آموزشی آموزش و پرورش شود تا دانش آموزان از پایه تقویت شده و ضریب ورود به دانشگاه‌ها افزایش یابد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکلات آموزشی می‌تواند مسائل بسیاری از قبیل مهاجرت و بیکاری را به دنبال داشته باشد باید توجه و برنامه ریزی ویژه‌ای در این رابطه صورت گیرد.

استاندار خراسان شمالی از نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان ارزشمند در هر حوزه‌ای یاد کرد و گفت: با این حال نیروی انسانی برای موفقیت در امور باید کارآمد و مطیع باشد تا تاثیرگذاری خوبی را به همراه آورد.

او از گروه‌های جهادی خواست برای موفقیت در امور، کار‌ها را در یک بخش به خوبی پیش برده و به پایان برسانند و بعد وارد سایر حوزه‌ها شوند.

شجاعی همچنین در بازدید از مراکز بهداشتی روستای حصارچه این شهرستان خواستار رسیدگی به مشکلات درمانی در حوزه کمبود آمبولانس و اعزام بیماران شد.

شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری شمال بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

انتهای پیام/ ر

اقدامات گروه‌های جهادی باید تاثیرگذار باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.