مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت: مسابقه غدیریه هم نفس از ۲۵ مردادماه به مدت ۱۱ شب، راس ساعت ۱۱ شب برگزار می‌شود.

سید مهدی مدنیان مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اپلیکیشن هم نفس برای اولین بار در اصفهان بر پایه دانش بومی ساخته شده و مسابقه بزرگ غدیریه هم نفس بر مبنای این اپلیکیشن برگزار می‌شود و دانش آزمایی، دانش افزایی و سنجش سطح اطلاعات شهروندان اصفهانی از اهداف این مسابقه است و عموم مردم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و مختص گروه سنی خاصی نیست.

او ادامه داد: در بخش تحقیقات مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه، حدود پنجاه هزار سوال مورد بررسی قرار گرفته که چهار هزار و پانصد سوال آن، طبقه بندی و یراستاری شده و آماده برای مسابقه می‌باشد. سوالات در حوزه سیاسی، تاریخی، هنر، مذهبی وموارد دیگر است و درایام غدیر بیشتر سوالات به مبحث غدیر اختصاص دارد.

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت:مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه وظیفه و رسالتش تولید محتوا در فضای مجازی و در حوزه رایانه است درحال حاضر، آخرین تولید این مرکز، اپلیکیشن مسابقه‌ای هم نفس می‌باشد که مرکز تحقیقات حوزه علمیه آن را تولید کرده و موسسه راسخون به عنوان مجری طرح این مسابقه فعالیت می‌کند.

سید مهدی مدنیان در پایان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۰۴۴ ویا مراجعه به سایت www.hamnafasQ.com اپلیکیشن را در گوشی اندروید خود نصب نمایند و در این مسابقه شرکت کنند.
 
انتهای پیام/ی
 


رونمایی از پوستر مسابقه غدیریه هم نفس، با حضور دبیر بنیاد بین المللی غدیر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kh
۲۰:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
پولمونم نریخت که چه فایده وقتمونو حروم کردن