جلسه نهضت سبز به ریاست بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه نهضت سبز با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام و فرماندار ماهشهر برگزار شد و در خصوص وضعیت پارک ۶۸ هکتاری بندر ماهشهر بحث و تبادل نظر گردید.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: تصمیمی که در جلسه مدیریت بحران شهرستان گرفته شد تصمیمی اجرایی است و با توجه به شرایط موجود نهایتاً نیز به همین تصمیم خواهیم رسید.

او افزود: متاسفانه تصمیمی درگذشته گرفته شده که البته بخشی از وظایف صنعت در قبال شهرستان بوده است، ولی می‌بایست این تکلیف درجای بهتری اجرایی می‌شدکه امروزبا این مشکلات مواجه نباشیم.

بیرانوند در ادامه بیان داشت: آنچه که درشرایط فعلی مسلم است این است که شهرداری نیز از توان نگهداری این پارک باتوجه به هزینه‌های بالای آن برنمی آید اما در نهایت انتظارداریم که دستگاه‌های متولی همچون منابع طبیعی و محیط زیست باهماهنگی شرکت در این خصوص پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: در پایان مقرر گردید که شرکت پتروشیمی بندرامام به صورت مشارکتی با شهرداری بندرماهشهر تاپایان سال نگهداری از پارک را ادامه دهند و در این مدت در این خصوص تصمیم نهایی گرفته شود.

انتهای پیام/م

برپایی جلسه نهضت سبز در ماهشهر

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.