مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند اسامی ۶ فیلم‌های عربی کشور عراق- استان بصره که به مناسبت ایام دهه مبارک امامت و ولایت در منطقه آزاد اروند اکران می‌شود را اعلام کرد.

همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۶ فیلم کوتاه استان بصره در سینما مهر آبادان و مجتمع فرهنگی هنری شهیدفهمیده خرمشهر اکران خواهد شد.

اکران ۶ فیلم‌های کوتاه عربی استان بصره در منطقه آزاد اروند

او با اعلام نقاط مشترک تبادلات فرهنگی کشور‌های ایران و عراق در راستای گسترش فعالیت‌ها، گقت: استان بصره و منطقه آزاد اروند، دارای پتانسیل‌های خوبی در زمینه فرهنگ و هنر می‌باشند که با برنامه ریزی‌های مناسب می‌توان بصورت زیربنایی این موضوعات را پیگیری و محقق ساخت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در خصوص اسامی فیلم‌های کوتاه استان بصره که در روز‌های پنجشنبه و جمعه در اروند اکران می‌شود ادامه داد: ۱. فلم الحقیبه. به کارگردانی علی عیدان ۲. فلم جاری الاتصال. به کارگردانی بهاء الکاظمی ۳. فلم ان‌ها بیضاء. به کارگردانی سرمد یاسین ۴. فیلم عین الجبل. به کارگردانی حسین الاسدی ۵. فیلم فریم. به کارگردانی لیث عبد الکریم. ۶. اخوان نویره. به کارگردانی زین الصاحب، فیلم‌هایی هستند که در ساعت ۱۹ اکران خواهند شد.

اکران ۶ فیلم‌های کوتاه عربی استان بصره در منطقه آزاد اروند

انتهای پیام/ د

اکران ۶ فیلم‌های کوتاه عربی

برچسب ها: فیلم ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.