مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اردو‌های راهیان نور جزو معنوی‌ترین سفر‌ها است که در کشور روز به روز در حال گسترش است.

سرهنگ پاسدار صالح زارعی مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: اردو‌های راهیان نور جزو معنوی‌ترین سفر‌ها است که در کشور روز به روز در حال گسترش است و چنین سفر‌هایی در کشور رونق می‌گیرد که این امر به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است.

وی افزود: در قالب اردوی راهیان نور یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی اردبیلی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کنند که خوشبختانه آمار دانشجویان اعزامی از استان اردبیل در سطح قابل قبول و مناسبی قرار دارد، ولی به هر حال فرهنگ سازی در تداوم این اردو حائز اهمیت است.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان نیز گفت: ۲۵ برگزیده استانی در این زمینه تجلیل شدند و این جشنواره که در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس است خروجی‌های ارزشمندی به دنبال داشته است.

زارعی افزود: امسال ۲ نفر از زائران راهیان نور در بخش‌های فیلم کوتاه و دلنوشته به عنوان برگزیده کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور معرفی شدند که در ۲۱ اسفندماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: شهدای ما چراغ راه و راهنمای ما در طی مسیر و رسیدن به سعادت محسوب می‌شوند و تاریخ نشان داده است که انسان بدون چراغ راهنما، از مسیر حرکت منحرف خواهد شد که به همین دلیل باید راه و هدف شهدای والامقام در کشور به شکل فراگیر نهادینه شود.

انتهای پیام/ د

بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.