مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: کنگره مفخم با هدف بجنورد شناسی و در قالب مسابقه با سه محور عکاسی، خاطره نویسی و آزمون آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی گفت: کنگره مفخم که برای نخستین بار و با ظرفیت بین المللی برگزار می‌شود با همت ستاد دانش آموزی سمپاد خراسان شمالی برنامه ریزی شده است.

یزدان پناه سه محور این کنگره را مسابقات عکاسی، خاطره نویسی و آزمون آنلاین برشمرد و افزود:علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از هم اکنون تا یکم شهریورماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

یزذان پناه با اشاره به موضوعات مسابقه عکاسی افزود: طبیعت و اماکن گردشگری بجنورد، جاذبه‌های توریستی، فرهنگ و رسوم اقوام، موسیقی، سوغات و صنایع دستی بجنورد از جمله موضوعات مسابقه عکاسی است.

او گفت: همچنین علاقه مندان می‌توانند خاطرات خود درباره شهر بجنورد یا روستا‌ها و مکان‌های گردشگری این شهر برای شرکت در مسابقه به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه درصد بالایی از گردشگران به علت عدم آشنایی با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی، اغلب اقامتی چند ساعته در استان دارند، افزود: باید گام‌های بلندتری در جهت معرفی ظرفیت‌های استان برداشته شود.

انتهای پیام/د

برگزاری کنگره مفخم در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.