مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و یکم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۴ دستگاه ماینر به ارزش ۲ میلیارد ریال

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرامرز ملکوتی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محورخروجی دشتستان هنگام کنترل جاده بوشهر – شیراز به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از بازرسی از کامیون توقیفی ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین (ماینر) بدون مدارک گمرکی کشف شد که طبق نظر کارشناس مربوط ارزش آن دو میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی چاه مبارک یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در محور اصلی عسلویه به چاه مبارک بود شناسایی و کشف شد.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند و در همین زمینه یک متهم دستگیر شده است.

کشف پارچه‌های قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم با اقدام تخصصی و کنترل محور خروجی شهرستان موفق شدند در عملیاتی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در محور خروجی این شهرستان را شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۵ رول پارچه بدون مجوز قانونی، کشف شد.

او ادامه داد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند و یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.