نخستین رویداد ملی پاک ورزی ساحلی کشور در راستای حفاظت از محیط زیست در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   محمدرضا ییلاقی اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، پیرامون میزبانی رویداد ملی پاک ورزی که به مناسبت روز دریای خزر و هفته مشارکت‌های اجتماعی برگزار می‌شود با احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رضا شجیع رئیس دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان در ساختمان شماره ١ دیدار کرد.

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار با اشاره به ظرفیت ورزش در اشاعه فرهنگ حفاظت و نگهداری محیط زیست خواستار مشارکت حداکثری ورزشکاران، جوانان و آحاد مردم به صورت یک مسابقه ورزشی شد.

شجیع رئیس دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان با اشاره به راه اندازی و پیگیری مسابقات پاک ورزی در کشور ضمن ابراز خرسندی و رضایت افزود: این بار برای نخستین بار این سری از مسابقات در سواحل و به مناسبت روز ملی دریای خزر این مسابقه جذاب و سلامت محور در استان سرسبز مازندران برگزار می‌شود.

در این دیدار ییلاقی ضمن اشاره به دغدغه‌های فرهنگی در ورزش و ارائه برخی راهکار‌ها با هدف برگزاری رویداد‌های ملی فرهنگی و ورزشی در مازندران، درباره تعریف نقشه راه آکادمیک به منظور گسترش رویداد‌های فرهنگ ساز ورزشی پرداخت.

رویداد ملی پاک ورزی با حضور مقامات ملی و استانی برگزار می‌شود

انتهای پیام/آ

 

برگزاری رویداد ملی پاک ورزی درمازندران

برچسب ها: برجام ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.