رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تا این لحظه هیچ سندی مبنی بر اینکه استراماچونی می‌خواهد از استقلال جدا شود به باشگاه ارائه نشده است.

اسماعیل خلیل زاده  در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی استراماچونی از استقلال گفت: تا این لحظه هیچ سندی مبنی بر اینکه استراماچونی می‌خواهد از استقلال جدا شود به باشگاه ارائه نشده و طبق صحبتی که با فتحی داشتم چنین چیزی واقعیت ندارد.

او ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم استراماچونی بابت بازگشت میلیچ به کشورش، آن هم به دلیل اینکه برخی کار‌های اداری انجام نشده بود تا حدودی دلخور است که کار‌ها در حال پیگیری است تا این بازیکن در اولین فرصت راهی تهران شود.

خلیل زاده بیان کرد: با این وجود اخباری که مبنی بر جدایی استراماچونی از استقلال جدا می‌شود صحت ندارد و به طور رسمی و قطعی در این باره چیزی به باشگاه ارسال نشده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی به دنبال این هستند تا آرامش حاکم در استقلال در این دو ماه اخیر را به چالش بکشانند که جا دارد بگویم به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم آرامش استقلال را بر هم بزنند و هواداران نگران نباشند.

خلیل زاده افزود: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و آقای فتحی به طور مرتب پیگیر موضوعات است و انشاالله در اولین تماسی که با استراماچونی داشته باشیم آخرین اخبار را به گوش هواداران خواهیم رساند.


بیشتر بخوانید:

میلیچ وارد تهران شد

ثبت قرارداد بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال ناتمام ماند

ناراحتی استراماچونی از لو رفتن رقم قرارداد بازیکنان استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار