تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی نسبت به مشکلات حاشیه شهر مشهد بی‌تفاوت نیست و برای رفع مشکلات حاشیه شهر باید نگاه ملی وجود داشته باشد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار فعالان فرهنگی حاشیه شهر مشهد که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با تأکید بر اینکه آستان قدس رضوی نسبت به مشکلات حاشیه شهر مشهد بی‌تفاوت نیست و به میزان توان برای رفع مشکلات این مناطق تلاش می‌کند، گفت: موضوع حاشیه شهر مشهد از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و بر این اساس این موضوع برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ضمن قدردانی از دلسوزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط آیت‌الله علم‌الهدی در ستاد ساماندهی حاشیه شهر، ادامه داد: تقریبا در تمام دیدار‌هایی که با مسئولان عالی کشور داشته‌ام، موضوع حاشیه شهر مشهد را مطرح و تلاش کردم در آن‌ها ایجاد حساسیت شود.
 
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد باید نگاه ملی وجود داشته باشد، گفت: اکنون بسیاری از مسئولان کشور نسبت به این موضوع دغدغه و حساسیت پیدا کرده‌اند و تلاش ما نیز در همراه کردن بخش‌ها و ارگان‌های مختلف برای خدمت‌رسانی شایسته به این مناطق است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: این اولین جلسه در آستان قدس رضوی در خصوص حاشیه شهر مشهد بود، اما آخرین جلسه نیست، برای رفع مشکلات حاشیه شهر حتما جلسات منظم برگزار می‌کنیم و به طور جدی به دنبال رفع مشکلات این مناطق هستیم.

او تصریح کرد: از امکانات آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد استفاده می‌کنیم و به میزان توان و امکانات به این مقوله می‌پردازیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند، یک موی کوخ نشینان برای من به همه کاخ نشینان ترجیح دارد، گفت: در تمام دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی مستضعفان همواره پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، بسیاری از شهدا از این مناطق برخاستند و اگر تحریمی و گرانی وجود داشته بیشتر بر دوش مردم محروم بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین با تأکید بر اینکه رسیدگی به مستضعفان را وظیفه خود می‌دانیم، زیرا آنها، ولی نعمتان انقلاب هستند، افزود: برای ما این موضوع حائز اهمیت بوده و بنده در طول مدت خادمی حضرت رضا (ع) تنها در یک جا سخنرانی خارج از آستان قدس داشتم که آن هم در مراسم شب قدر حاشیه شهر مشهد بوده است.

او با اشاره به همراهی و همکاری خوبی که میان مسئولان مختلف در مشهد شکل گرفته است، تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد بسیار با انگیزه و پرتلاش با همراهی و همکاری بسیار خوب، با محوریت نماینده، ولی فقیه در این استان برای رفع مشکلات در تلاش هستند که این امر بسیار امیدوارکننده است.

انتهای پیام//ج.ر
 

رسیدگی به مستضعفان را وظیفه خود می‌دانیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.