به منظور ایجاد ۳۰ صندوق خرد روستایی جلسه‌ای در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : شهرستان هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته و پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور می‌باشد.

او بر بهره‌گیری از تجربیات موفق شهر‌های دیگر و اجرای آن در شهرستان هرسین تأکید کرد و گفت : فرصت خوبی برای توسعه و اشتغالزایی در این شهرستان بوجود آمده و آنرا با جدیت پیگیری میکنیم.

فرماندار هرسین ضمن اشاره به ۲۱ دستور ابلاغی وزیر محترم کشور در راستای توسعه شهرستان هرسین افزود: شورای هماهنگی و توسعه شهرستان با ۶ زیر مجموعه و گروه تشکیل شده و نتایج خوبی در بر داشته است.

او افزود: این ۶ زیر مجموعه در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری، صنایع دستی، معدن، فناوری و علوم دانش بنیان است و ظرف یک هفته آینده اعضای آن مشخص خواهد شد.

شاه‌آبادی گفت: بر اساس ابلاغیه وزیر محترم کشور در مرحله اول می‌بایست ۳۰ صندوق خرد روستایی در شهرستان هرسین تشکیل شود و این طرح در روستا‌هایی که دارای پتانسیل‌هایی برای رونق تولید است اجرا خواهد شد.

او گفت: ۳۰ روستا برای اجرای این طرح مشخص شده است و کارشناسان معین به منظور اطلاع رسانی و تشکیل صندوق به روستا‌های هدف مراجعه خواهند کرد.

 مجتبی قبادی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه به تشریح اهداف این طرح و تصمیمات ویژه استاندار محترم در راستای اختصاص اعتبارات ویژه به شهرستان پرداخت و افزود: مهمترین جزء محرومیت زدایی از شهرستان هرسین تشکیل صندوق‌های خرد روستایی است و این طرح به توانمندسازی جوامع محلی می‌انجامد .

 

 

انتهای پیام/د

هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.