نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کنگاور با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابوالقاسم طاهر آبادی رئیس شورای اسلامی شهر کنگاور گفت : امروزه خبرنگاران و اصحاب رسانه از مهمترین مروجین آگاهی و فرهنگ سازی در جامعه هستند و آگاهی جز با انعکاس واقعیت‌ها و مستندات تأثیرگذار نخواهد بود.

او گفت : در جامعه امروز انتقاد لازمه پیشرفت است ودر سایه انتقاد سازنده پیشرفت ایجاد میگردد، اما همواره باید تفاوت میان انتقاد و تخریب را بدانیم و اگر انتقادی را مطرح میکنم راهکار آنرا نیز ارائه نماییم تا تأثیر لازم را داشته باشد.

شهردار کنگاور افزود : امروز با توجه تلاش‌های رسانه‌های بیگانه برای ایجاد یاس و جو روانی منفی در جامعه، این وظیفه ورسالت یک خبرنگار است که به رسالت خبری خود مبنی بر انعکاس عملکرد و تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولین اقدام نماید و با ایجاد امید و نشاط در جامعه توطئه دشمنان را خنثی کند.

صادقی از افزایش بودجه عمرانی شهرداری کنگاور خبر داد و افزود:در سال جدید بودجه عمرانی نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است به صورتی که تصمیم گرفته ایم که ۶۰ درصد بودجه را به بخش عمرانی و ۴۰ درصد دیگر را به بخش خدمات اختصاص دهیم.

شهردار کنگاور گفت:بودجه امسال ما ۲۲ میلیارد تومان بسته شده است و یک افزایش بیست درصدی در بودجه پیش بینی کرده ایم و از سال ۹۶ تا کنون یک افزایش ۱۲۰ درصدی داشته است و از ۱۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

صادقی تصریح نمود: در حوزه عمرانی با توجه به مشکلاتی که در بحث اسفالت معابر سطح شهر داشته ایم تلاش نموده ایم که قسمت اعظم بودجه را به سمت اسفالت معابر هدایت نماییم و پیش بینی ما این است که حدود ۳۰ هزار تن اسفالت معابر داشته باشیم که تا کنون ۱۵ هزار تن آن با اسفالت حدود سی کوچه و خیابان محقق شده است و از فردا نیز اسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی آغار خواهد شد.

شهردار کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما امسال برای اولین بار توانسته ایم با تلاش و پیگیری‌های دکتر خزایی فرماندار محترم شهرستان کنگاور از اعتبارات بافت‌های فرسوده در شهرستان کنگاور استفاده کنیم ومحل استفاده آن با توجه به مشکلاتی اساسی که درمحله حسن آباد وجود دارد به سمت این محله بوده است و قرارداد آن با پیمانکار منعقده شده که در برنامه کاری می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

خبرنگاران و اصحاب رسانه از مهمترین مروجین آگاهی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.