معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز طرح ملی "با مهر تا مهر" در روستای سیل زده میثم تمار شوش خبر داد.

علی پهلوان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز طرح ملی "با مهر تا مهر" هلال احمر استان در روستای سیل زده میثم تمار شوش گفت: این طرح به منظور حمایت از کودکان مناطق سیل زده کشور و توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

نواختن زنگ طرح ملی

او بیان داشت: اجرای طرح "با مهر تا مهر" با هدف جمع‌آوری و توزیع کتاب، نوشت‌افزار و اسباب‌بازی برای دانش آموزان مناطق متأثر از سیل فروردین ماه امسال در خوزستان آغاز شده است.

پهلوان تصریح کرد: این طرح ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از روستای سیل زده میثم تمار شهرستان شوش و با مشارکت معتمدین، شیوخ، عموم مردم و کودکان این روستا آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

نواختن زنگ طرح ملی

اجرای طرح ملی "با مهر تا مهر" در ۱۳۳ روستای خوزستان

علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آئین آغازین طرح ملی «با مهر تا مهر» در روستای سیل زده میثم تمار شهرستان شوش گفت: طرح "با مهر تا مهر" جمعیت هلال احمر در ۱۳۳ روستای خوزستان اجرا می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را اهدای کمک‌های مردمی در مناطق متأثر از سیل عنوان کرد.

خدادادی اذعان داشت: امروز و همزمان با عید سعید قربان، با حضور دانش آموزان روستای میثم تمار، لوازم التحریر، اسباب بازی و کتاب‌های اهدایی مردم از سراسر کشور به کودکان این روستا اهدا شد.

نواختن زنگ طرح ملی

نواختن زنگ طرح ملی

نواختن زنگ طرح ملی

نواختن زنگ طرح ملی

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.