عضو ارشد حزب‌الله لبنان اعلام کرد پیروزی در جنگ ۲۰۰۶ ثابت کرد که دشمن با جنگ به اهدافش دست نمی‌یابد و در هر جنگ احتمالی هزینه‌ سنگینی خواهد داد.

عضو ارشد حزب‌الله: دشمن دیگر قادر به تحقق اهداف خود از طریق جنگ نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه قدرت مقاومت در کنار فداکاری و شجاعت مردم باعث ناکامی صهیونیست‌ها در جنگ سی و سه روزه شد، گفت: هدف دشمن در این جنگ از بین بردن مقاومت و اجرای طرح آمریکایی خاورمیانه جدید بود. براساس این طرح قرار بود سلطه آمریکا با محوریت رژیم صهیونیستی شکل گیرد، اما این طرح و سایر دسیسه‌ها با پیروزی در جنگ سی و سه نقش بر آب شد.

وی با تاکید بر اثبات قدرت حزب الله در جنگ ۲۰۰۶ افزود: دشمن دیگر قادر به تحقق اهداف خود بوسیله جنگ نیست و اگر جنگ جدیدی به راه اندازد به دلیل حضور مقاومت، ارتش و افرادی که آماده مقابله با جاه طلبی آن‌ها هستند هزینه‌ی سنگینی پرداخت خواهد کرد.

شیخ دعموش با ابراز خرسندی از آشتی احزاب لبنانی و از سرگیری جلسات هیئت دولت بعد از چهل روز تعطیلی گفت: این اقدام گامی مثبت برای حفظ ثبات داخلی و مصون ماندن لبنان مقابل توطئه‌های خارجی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار