معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد رژیم صهیونیستی در مقایسه با گذشته ضعیف‌تر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد پیروزی حزب الله و لبنان در جنگ ۲۰۰۶ به ما یاد داد که رژیم صهیونیستی قدرتی ندارد و اکنون در مقایسه با گذشته، ضعیف‌تر شده است.

شیخ نعیم قاسم گفت: پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ نه تنها معادلات لبنان، بلکه معادلات منطقه را هم تغییر داد، به طوری که شاهد هستیم مقاومت با سرزندگی گسترش یافته است و نیرو‌های مقاومت را از ملت‌های منطقه جذب می‌کند تا حقوق خود را بازپس بگیریم و در انتخاب‌های خود آزاد و مستقل باشیم.

شیخ نعیم قاسم با سخنرانی در مراسمی در منطقه الهرمل تاکید کرد: برخی از اینکه ما به منزله قدرت متوازن در لبنان هستیم، آزرده خاطر هستند؛ اما آن‌ها از این موضوع غافلند که ما پیش از آنکه در سطح نظامی و مقاومت در برابر اسرائیل، قدرتمند باشیم؛ از قدرت مردمی و سیاسی متوازنی برخورداریم. اما در لبنان بر اساس برخی اصول رفتار می‌کنیم؛ اصولی که موجب شد با انتخاب مردم، به نمایندگان این ملت در پارلمان تبدیل شویم. اما برخی می‌خواهند بر این موضوع تاکید کنند که قدرت نظامی حزب الله، موجب رسیدن ما به این جایگاه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار