فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۷کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در گچسارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به جزئیات خبرگفت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور گچساران - شیراز، به یک دستگاه خودروی ال نود به رانندگی شخصی با هویت معلوم و سرنشینی خانمی با هویت معلوم مظنون شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند.

موسوی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، مقدار ۳۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۸ کیلو و ۷۰۰گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

او افزود: در همین راستا دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم دستگیر و با تشکیل پرونده در این مورد متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرقته و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و گفت: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

کشف مواد مخدر در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.