استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی برای بهبود یافتگان از جمله مصوبات نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت:باید نظارت‌های صحیح برمراکز ترک اعتیاد وتی سی و تلاش برای پرداخت بخشی از هزینه های کمپ ها انجام گیرد.

نظری افزود:به کمپ‌هایی که در مناطق حاشیه شهر‌ها هستند از لحاظ تجهیزات کمک بیشتری انجام شود ودر این زمینه اداره کل ورزش وجوانان استان موظف شد تا با ترتیب اولویت در زمینه تجهیز کمپ اعتیاد زنان وشهرستان بهمئی اقدام کند.

وی تاکید کرد:استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی برای بهبود یافتگان و آگاه سازی در زمینه استفاده از مراکز تی سی برای افزایش سلامت ودوره درمان بهبود یافتگان باید مدنظر مسولان و رسانه‌ها قرار بگیرد.

حسن پور مدیر عامل صندوق کارافرینی استان نیز گفت:طبق تفاهم نا مه‌ ۳ میلیارد تومانی با ستاد مواد مخدر تاکنون ۲۵ درصد این اعتبارات در کهگیلویه وبویراحمد جذب شده که این رقم برابر با ۸۰۰ میلیون تومان وبرای حمایت از کارافرینایی که از بهبود یافتگان مواد مخدر حمایت می کنند پرداخت شده است.

رضایی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت:۷۰ مرکز و ۲۲ کمپ ترک اعتیاد در استان فعال است که به طور متوسط روزانه ۵۵۰ رهجو در این مراکز خدمات در یافت می کنند.

در پایان این نشست از اقای حسن پور مدیر عامل صندوق کارافرینی وامید استان تجلیل شد.

 انتهای پیام/غ

الزامی بودن حضور پزشک درمراکزترک اعتیاد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.