معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طرح‌های اشتغال سحاب و آسمان بنیاد برکت در مراغه و آذرشهر استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شکری معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه کار گروه اشتغال مراغه از اجرای طرح‌های اشتغال سحاب و آسمان بنیاد برکت در مراغه و آذرشهر خبر داد و گفت: این دو طرح به صورت پایلوت توسط بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات به طرح‌های تولیدی اشتغال در روستا‌ها و مناطق محرم شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی و محروم برای تولید، رونق اقتصادی و اشتغال از اهداف اجرای این طرح‌ها است.

شکری گفت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان از اولویت‌های طرح سحاب و آسمان بنیاد برکت در مراغه است.

به گفته فرماندار شهرستان ویژه مراغه، در این طرح از طرح‌های کوچک در زمینه‌های جمله کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، طرح‌های دانش بنیان و ورزشی با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت می‌شود.

شکری از دستگاه‌های متولی اشتغال، صنعت و تولید شهرستان خواست با برنامه‌ریزی و شناسایی ظرفیت‌های روستایی و مناطق محرم برای جذب تسهیلات بنیاد برکت برنامه‌ریزی کنند.

 

انتهای پیام/ش

طرح سحاب و آسمان بنیاد برکت در آذربایجان‌شرقی اجرا می شود

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه بهنام
۱۵:۳۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
سلام۱۳سال ازدواج کردم بچه دار نمیشم توروخدا به دادماهم برسین الان چندسال پولامونو صرف دکترها کردیم الان به خدا دیگه پولی نداریم که خرج کنیم