زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان بر باشکوه برگزار کردن عید سعید غدیرخم مسال تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان روز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی مهدیه اهواز گفت: عید سعید غدیرخم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو باید جشن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

او بیان کرد: مستکبران هیچگاه از مقابله انقلاب با زورگویان استقبال نکردند و همیشه بر سر راه انقلاب مردمی ما سنگ اندازی کرده اند.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: دفاع از مستضعفان عامل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی است، اما مستکبران باید بدانند در این مسیر موفق نخواهند شد.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان تصریح کرد: باوجود همه تلاش‌های مستکبران، انقلاب اسلامی هر روز قدرتمند‌تر از قبل شده و درحال پیشرفت است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری افزود: دلیل این پیشرفت توکل ما بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) است، از سویی دیگر درخت انقلاب به وسیله خون شهدا آبیاری شده و هر روز تنومندتر می‌شود.

نماز عید سعید قربان صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور در مصلی ها، مساجد و امامزاده‌های استان با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در نقاط مختلف خوزستان اقامه شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن عید سعید غدیرخم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.