سرپرست اداره کل زندان های خوزستان فرهنگ ولایت و اهل بیت زا از مبانی اساسی تربیت زندانیان عنوان کرد.

حمزه بروجنی، سرپرست اداره کل زندان های خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح اقدامات و برنامه های دهه ولایت و عید غدیرخم بیان داشت: توسعه فرهنگ ولایت و اهل بیت از مبانی اساسی تربیت زندانیان است.

وی برپایی جشن های فاخر غدیر در زندان ها را از جمله برنامه های دهه ولایت عنوان و اظهار کرد: سخنرانی علمای دین در راستای آشناسازی زندانیان، سربازان و پرسنل از جمله برنامه های این جشن ها است.

بروجنی برخورداری جمعی از زندانیان واجد شرایط از امتیازات آیین نامه ای از جمله مرخصی و آزادی مشروط با مساعدت مراجع قضایی، تجدید نظر در آراء کمیته های انضباطی زندانیان نادم از بزه از دیگر برنامه های عید غدیر عنوان کرد.

سرپرست اداره کل زندان های خوزستان اذعان داشت: همچنین سربازان وظیفه زندان ها به همین مناسبت از ۴۸ ساعت مرخصی تشویقی برخوردار می شوند، ضمن اینکه سربازانی که نامشان همنام مبارک امام علی (ع) است نیز مرخصیشان به ۷۲ ساعت افزایش می یابد.

وی در خاتمه غدیر را بزرگ ترین عید جهان اسلام برشمرد و اذعان کرد: بزرگداشت این عید فرخنده، دین و شریعت را در مواجه آسیب ها بیمه می کند و اثرات تربیتی آن را در گروه های مخاطب ماندگار می سازد.

انتهای پیام/گ

آشنایی زندانیان با فرهنگ ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.