معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر لزوم ازسرگیری فعالیت جایگاه‌های CNG غیرفعال در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جلسه کارگروه توسعه جایگاه‌های CNG استان گیلان با بیان اینکه تامین سوخت خودرو‌ها اعم از گاز و بنزین از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: هیچ گونه خللی نباید در روند ارائه خدمات سوخت خودرو‌ها از طریق جایگاه‌ها ایجاد شود.

او به گردشگرپذیر بودن استان گیلان اشاره کرد و افزود: اهتمام ویژه مسئولان ارشد شهرستانی و جایگاه داران ضمن تعامل مثبت با شرکت‌های گاز و پخش فرآورده‌های نفتی رفاه بیشتر هم استانی‌های عزیز و مسافران را به ارمغان می‌آورد.

علی اوسط اکبری مقدم بر ضرورت نظارت مستقیم و پایش مستمر جایگاه‌های CNG از سوی شهرداران تاکید و تصریح کرد: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید از هرگونه بزرگنمایی مسائل غیرواقعی که به بدنه نظام، دستگاه‌های متولی و افکار عمومی آسیب وارد می‌کندد، پرهیز کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان خواستار طرح موضوعات و مشکلات احتمالی در هر بخشی از طریق مراجع قانونی خود شد و گفت: مدیریت منسجم و تعاملی تسریع و ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/آ

از سرگیری فعالیت جایگاه های سوخت غیر فعال 

برچسب ها: تامین سوخت ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.