مانور امدادو نجات و اطفا حریق اداره بندر و دریانوردی گناوه، با هماهنگی با هلال احمر شهرستان و آتش نشانی شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سناریو این مانور به این شکل بود که در تماس تلفنی از برج کنترل بندر گناوه با ایستگاه آتش نشانی بندر، آتش سوزی یک فروند شناور چوبی پهلو گرفته در کنار اسکله تجاری گناوه اطلاع رسانی شد.

اپراتور واحد ایمنی و آتش نشانی بندر پس از دریافت اطلاعات اولیه از موقعیت و نوع حادثه، اقدام به به صدا در آوردن زنگ اعلام حریق نموده و با یگان حفاظت بندر و واحد کنترل بازرسی دریایی بندر , تیم اورژانس جمعیت هلال احمر گناوه و واحد ایمنی آتش نشانی شهرداری گناوه هماهنگ می‌کند.

سپس با سرعت به محل حادثه اعزام شده و پس از بررسی اولیه فرمانده عملیات، دستور اجرای تاکتیک عملیاتی به نیرو‌های عملیاتی مستقر در محل داده و اعلام آماده بکار شدن پمپ خانه جهت استفاده از شبکه هیدرانت‌ها و تاور‌های آتش نشانی داده میشود.

در حین عملیات اطفا حریق، اقدامات امداد و نجات مصدوم از شناور انجام شده و به اورژانس مستقر در محل حادثه انتقال داده می شود.

هدف از این مانور، افزایش آمادگی نیرو‌های عملیاتی بندر جهت مدیریت بحران و انجام اقدامات موثر در زمان وقوع حوادث و ارزیابی و رفع کاستی‌های شرایط موجود بوده است.

مانور امداد و نجات و اطفا حریق شناور مجاور اسکله گناوه+عکسمانور امداد و نجات و اطفا حریق شناور مجاور اسکله گناوه+عکسمانور امداد و نجات و اطفا حریق شناور مجاور اسکله گناوه+عکسمانور امداد و نجات و اطفا حریق شناور مجاور اسکله گناوه+عکس

انتهای پیام/م

مانور اطفا حریق اسکله در گناوه

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.