مهم‌ترین حوادث امروزیکشنبه ۲۰ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری پدر و پسر سارق با ۵ فقره سرقت / کشف سوخت قاچاق در سراوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروزیکشنبه ۲۰ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری پدر و پسر سارق با ۵ فقره سرقت

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: مأموران رسیدگی کننده به پرونده با جمع آوری مدارک و مستندات موجود در صحنه سرقت و انجام یک سری تحقیقات پلیسی سارقی ۴۸ ساله را که بهمراه پسر ۱۹ ساله خود در امر سرقت فعالیت داشتند شناسایی و هردو آن‌ها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این پدر و پسر سارق پس از انتقال به کلانتری و مواجه شدن با ادله و مستندات محکم پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد ۲ پمپ آب، یک دستگاه دوچرخه، ۲ عدد باطری خودرو، ۲ عدد موتور کولرآبی، ۱ عدد سماوربرقی و... که ازمنازل ومغازه‌ها سرقت کرده بودند کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده سرقت منزل، هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعابا تماس ۱۱۰ مراتب را به پلیس اعلام نمایند

کشف سوخت قاچاق در سراوان

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: دیروز مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش" به "سراوان" به ۲ دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن این ۲ کامیون، ۶۰ هزارو ۱۲۰ لیتر "گازوئیل" قاچاق و خارج از شبکه قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با اشاره به معرفی افراد متخلف به مراجع قضائی  افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و نیروی انتظامی با قاطعیت بااین پدیده برخورد خواهد کرد.


کشف ۱۷ رأس گوساله قاچاق 

سرهنگ احمد آذرکیش گفت: دیروز مأموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی در محور "سراوان" به "گشت" به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۷ راس گوساله قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بودند، کشف کردند.
سرهنگ آذرکیش با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۲ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: گوساله‌های قاچاق به اداره دامپزشکی تحویل و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در خاتمه با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های قابل سرایت از دام به انسان هنگام جابجایی و نقل و انتقال بدون مجوز بهداشتی دام و احشام، می‌تواند سلامت عمومی را به مخاطره بیاندازد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق دام را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در"سرباز"

سرهنگ سیامک مرادی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر" به "سرباز" به ۱ دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون، مقدار ۲۷ هزارو ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: با هماهنگی قضائی خودرو به پارکینگ منتقل و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در پایان  افزود: مبارزه با قاچاق و ریشه کن کردن این پدیده شوم اقتصادی تنها با پیگیری انتظامی امکان پذیرنیست و در این حوزه باید فرهنگ سازی شود و همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه پای کار بیایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار