مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت:۳۴۳ نفر بیمار متاثر از عوارض توفان گرد و خاک در سیستان از روزسه شنبه هفته گذشته تاکنون راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

طوفان نفس مردم سیستان را گرفت / ۳۴۳ نفر راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدندرفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شروع شدت وزش توفان‌های گرد و خاک در منطقه سیستان از ساعت ۸ شب سه شنبه ۱۵ مرداد ماه جاری تا ساعت ۸صبح امروز ۱۸ مرداد ماه جاری ۳۴۳نفر دچار مشکلات قلبی، تنفسی، چشمی و ترافیکی شدند.

او افزود: از این تعداد ۹۹ فر جهت ادامه درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بستری شدند و ۲۴۴ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی بهره‌مند شدند.

ادامه تاخت و تاز بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان و بلوچستان

به گفته اداره کل هواشناسی سیستان وبلوچستان هم اکنون سرعت وزش باد در زابل ۹۷ کیلومتر بر ساعت است که شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به ۳۰۰۰ متر کاهش داده است.

دیروز سرعت لحظه ای باد در شمال استان به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت نیز رسید و گردوغبار حاصل غلظت ذرات معلق در هوای زابل را تا ۲۶ برابر حد مجاز افزایش داد.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: اورژانس ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
اگر این بادها و این گرد و خاک در پایتخت بود باز هم مسولان تنها نظاره گر بودند؟
آخرین اخبار