اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان به منظور کسب آمادگی برای رقابت‌های جهانی در سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان گفت: سومین مرحله اردوی آمادسازی تیم ملی ووشو بزرگسالان از امروز تا بیست و نهم مرداد در آکادمی ووشوی شهر سمنان برگزار می‌شود.

او افزود: در این اردو هشت ملی پوش به همراه سه ووشکار لبنانی حضور دارند.

اوجاقی تاکید کرد : رقابت‌های جهانی ووشو بیست و چهارم مهر تا سوم آبان ۹۸ در چین برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان  تشریح کرد : در کل ۷ مرحله اردو برگزار می‌شود که ۵ مرحله آن در تهران و یک مرحله در سمنان و مرحله بعد هم در مشهد برگزار می‌شود.

مرتضی نوروزی ووشوکار استان سمنان هم در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد.

علی دهقانی مربی تیم  گفت: سطح فنی بازیکنان مورد قبول بوده و سعی در افزایش تمرینات برای حضوری مقتدر در این مسابقات وجود دارد.

جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این تمرین گفت: حضور تیم‌های ملی در شهرستان‌ها باعث آشنایی بیشتر مربیان و بازیکنان با تکنیک‌های جدید و افزایش سطح فنی شهرستان‌ها خواهد شد.

او افزود: استان سمنان میزبانی خوبی در همه رشته‌های ارائه می‌کند و در حال حاضر چند رشته دیگر نظیر ژیمناستیک و تیر اندازی نیز در حال برنامه ریزی برای برگزاری اردو در استان سمنان هستند.

اولین روز اردوی ملی تیم ملی ووشو در سمنان مصادف با ۱۱ آگوست روز جهانی ووشو و کونگ فو بود و به همین مناسبت جشنی در این اردو برگزار شد.

انتهای پیام/ح

رقابت‌های جهانی ووشو بیست و چهارم مهر تا سوم آبان ۹۸ در چین برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.