اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای مقابله با آمریکا باید استقامت و پایداری خود را حفظ کنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما باید پایداری و استقامت را حفظ کنیم تا از شر شرک و نفاق آمریکایی‌ها در امان باشیم.

/////////////////////////////////////////////////////////////حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیام رهبر انقلاب به زائران بیت‌الله الحرام، گفت: ایران در طول چهار دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ آمریکا را در چهره های مختلف جنگ، تهدید, تحریم, تزویر و نفاق مشاهده کرده و امروز ترامپ از چهره شرک و کفر  به چهره نفاق در آمده است. 


بیشتر بخوانید: معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است/ آیین برائت یعنی بیزاری از جنگ‌افروزی آمریکا و نهیب بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست


او در تشریح چهره منافقانه رئیس جمهور آمریکا افزود: درحالی که ترامپ اسم از مذاکره و صلح می‌آورد، اما دست به تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران حتی در زمینه هایی همچون دارو و غذا  می‌زند. 

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ترس هیات حاکمه آمریکا از قدرت ایران تاکید کرد: امروز تهدید آمریکایی‌ها از روی ترس آنها از قدرت ایران بوده و با چهره مصالمت و صلح قصد کاهش توانایی و اقتدار ایران را دارد. 

او با اشاره به پیام رهبری به حجاج گفت: سوغات حجاج از این مراسم، برائت، تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایستادگی در مقابل جبهه کفر و شرک و مواجهه با جریان نفاق است، چراکه آمریکا امرز مصداق «اتم شرک و نفاق» است و همین امر بر اهمیت وحدت مسلمانان در مقابله با این مسئله را می افزاید.

اکرمی در پایان  با بیان اینکه آمریکا به دنبال منطق قدرت است, اظهار کرد: ایران در نقطه مقابل آمریکا یک قدرت منطقی داشته و به دنیا ثابت کرده که به دنبال صلح و دوستی است، بنابراین ما باید پایداری و استقامت را حفظ کنیم تا از شر شرک و نفاق آمریکایی‌ها در امان باشیم.   

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار