رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:یکی از رسالت‌های خبرنگاران، افشای دستان کسانی است که بدون تخصص وارد حوزه سلامت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:این روز‌ها با وجود فضا‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی تشخیص موضوعات خوب و بد بسیار مشکل است؛ بنابراین رسالت خبرنگاران بسیارسنگین است و باید به مردم اخبار درست را برسانند.

او با اشاره به این که وظیفه خبرنگاران یاری رساندن به مردم در دستیابی به اخبار موثق است افزود:حوزه سلامت حوزه بسیار حساسی است، زیرا برخی از افراد فقط به دنبال سود و منفعت خود هستند؛ یکی از رسالت‌های سنگین خبرنگاران کمک به حوزه سلامت برای افشای دستان کسانی است که بدون تخصص در این حوزه ورود پیدا کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر مردم را دوست داریم و به فکر آن‌ها هستیم باید کاری کرد که سواد سلامت مردم افزایش یابد؛ خبرنگاران باید فعالیت‌هایی که در حوزه‌های سلامت انجام می‌شود را اطلاع رسانی کنند.

دارابی با اشاره به این که رسانه‌ها باید امانت دار و صادق باشند، افزود: خط و بحث سیاسی در حرفه خبرنگاری جایی ندارد و باید آن‌ها را کنار گذاشت، آنچه که مهم است اطلاع رسانی اخبار درست در حوزه سلامت است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.