یکی از کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی آمریکا اعلام کرد پس از حوادث مرگبار اخیر در این کشور انتشار و توزیع فیلم «شکار» را متوقف می‌کند.

لغو نمایش فیلم «شکار» در آمریکا پس از تیراندازی‌های اخیر این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کمپانی «یونیورسال استودیوز» سرانجام روز گذشته پس از انتقادات فراوان از سوی مردم و محافظه‌کاران در پی تیراندازی‌های مرگبار آمریکا تصمیم گرفت انتشار و توزیع فیلم «شکار» در ماه سپتامبر را متوقف کند. این در حالی است که تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی این فیلم از مدت‌ها پیش آغاز شده بود.

سخنگوی این کمپانی روز گذشته به خبرگزاری «بازفید» اعلام کرد «در کنار فیلم‌سازانمان ایستاده‌ایم و توزیع فیلم‌های سازندگان جسور و بینا، مانند این هجو اجتماعی را ادامه خواهیم داد. اما، متوجه شدیم که اکنون زمان مناسبی برای انتشار و توزیع این فیلم نیست».

این تصمیم یونیورسال استودیوز یک روز پس از آن اعلام شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در توییتر خود نوشت: «این فیلم برای ایجاد هرج‌ومرج و شعله‌ورتر کردن خشونت ساخته شده است». او همچنین جمعه به خبرنگاران گفت هالیوود به دلیل تولید فیلم‌های «بسیار خطرناک» در حال ایجاد «دگرگونی عظیم» در این کشور است.

مجری شبکه فاکس‌نیوز نیز دو روز پیش به انتقاد از این فیلم پرداخت و گفت: «به نظر می‌رسد این فیلم چیزی از دور خارج شده است». مجری برنامه «فاکس بیزینس» نیز که از حامیان ترامپ به شمار می‌رود با انتقاد از این فیلم اعلام کرد: «نخبگان جهانی که بدبخت‌ها را شکار می‌کنند کمی بیش از اندازه واقعی به نظر می‌رسند».

در این فیلم بازیگرانی، چون هیلاری سوانک، برنده جایزه اسکار، بتی گیلپین، اما رابرتس و جاستین هارتلی بازی کرده‌اند و ممکن است این فیلم بعد‌ها در سینما به نمایش درآید.

یونیورسال استودیوز یکی از پنج ابرکمپانی فیلمسازی آمریکاست که حجم سرمایه‌گذاری و تنوع فعالیت‌هایش در شاخه‌های مختلف سرگرمی و رسانه زیاد است. این کمپانی بزرگترین مجموعه استودیوی آمریکا در کالیفرنیا را در اختیار دارد و علاوه بر این، خدماتی را در استودیو‌های دیگری در ارلاندو و فلوریدا به سازندگان فیلم و صاحبان صنایع تبلیغاتی نیز ارائه می‌دهد. این کمپانی همچنین دارای یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع نمایش خانگی و البته یکی از مهم‌ترین برنامه سازان تلویزیونی در آمریکاست که محصولات و شو‌های تلویزیونی خود را از طریق شبکه‌های کابلی در داخل و خارج از آمریکا به فروش می‌رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار