با اجرای طرح راهبری شغلی در حوزه صنایع دستی، زمینه اشتغال یک هزار و ۲۶۵ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

اشتغال بیش از یک هزار مددجوی چهارمحال و بختیاری در حوزه صنایع دستی علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان از رویکرد‌های این نهاد است گفت: در طرح راهبری شغلی کارآفرینان موفق، در فرآیند اجرای طرح‌های اشتغال، مددجویان تا مرحله خودکفایی همراهی می‌شوند.

او افزود: با اجرای این طرح زمینه اشتغال یک هزار و ۲۶۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار، دختران مددجویان بازمانده از تحصیل تحت پوشش این نهاد در حوزه بافت فرش، گلیم، تابلو فرش و صنایع دستی فراهم می‌شود.

ملک پور اضافه کرد: در این زمینه، نظارت بر اجرای طرح، تأمین لوازم مورد نیاز، ارائه تسهیلات و آموزش توسط این نهاد با مشارکت راهبران شغلی به متقاضیان ارائه می‌شود.

او ادامه داد: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

انتهای پیام/ز

ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار