سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: رای محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان دست کاری نشده است و باشگاه‌ها می‌توانند این موضوع را تائید کنند.

علوی: فدراسیون فوتبال رای محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان را دست کاری نکرده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شائبه دست کاری مسئولان سایت فدراسیون فوتبال در حکم منتشر شده کمیته انضباطی برای دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و تبدیل محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آن‌ها از حضور در ورزشگاه به محرومیت تعلیقی گفت: هیچ دست کاری در این زمینه صورت نگرفته و همان زمانیکه این خبر از طریق سایت فدراسیون اعلام شد، دقایقی بعد توضیحات تکمیلی و تعلیق شش ماهه محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس در همان خبر منتشر شد.

او افزود: این نگاه در شان جامعه فوتبال ایران نیست و برای اینکه شائبه دستکاری به صورت کامل از بین برود در سایت فدراسیون دستوری که از طریق اتوماسیون فدراسیون برای ۲ باشگاه سپاهان و پرسپولیس ارسال شده بود منتشر کردیم. ساعت ۱۵:۱۵۰ دقیقه روز ۱۷ تیر این آرا برای باشگاه‌ها ابلاغ شده و آن‌ها می‌توانند این موضوع را تائید کنند که حکم محرومیت تعلیقی هواداران به دست آن‌ها رسیده است.

علوی تصریح کرد: عذرخواهی می‌کنم که بار اول خبر به صورت کامل منتشر نشد، اما در ادامه تعلیقی بودن رای براساس نظر کمیته انضباطی منتشر شد.

او درباره اظهارات حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره قابلیت تجدیدنظر خواهی رای در کمیته استیناف گفت: ابتدای اطلاع رسانی درباره رای بحث قابلیت تجدیدنظر داشتن آن هم منتشر شد. سازمان لیگ و کمیته‌های قضائی فدراسیون فوتبال برای فصل جدید برنامه‌های جدی‌ای دارند. تمام موارد مورد تاکید ریاست فدراسیون هم در این برنامه‌ها لحاظ شده است و خواهش می‌کنم مسائلی مانند تحت فشار بودن فدراسیون برای دستکاری در حکم مذکور در ادبیات فوتبال ما نباشد چراکه به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و من هم واقعیت را گفتم.


بیشتر بخوانید:

حسن زاده: رای دیدار پرسپولیس و سپاهان ثابت می‌کند با آن‌ها مماشات نکرده ایم

آرای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار جام حذفی سپاهان و پرسپولیس

سایت فدراسیون در اعلام محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان اشتباه کرد

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره تعلیقی بودن حکم محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان


انتهای پیام/

اظهارات علوی درباره حکم انضباطی درباره پرسپولیس و سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار