معاون دادستان کل کشور گفت: امانت‌داری باید شاخص اصلی فعالیت خبرنگاران باشد تا بتوانند پیگیر مشکلات مردم باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عمرانی معاون دادستان کل کشور در مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرک صنعتی کاسپین آبیک گفت: پایبندی به عدالت ، امانتداری  و بسترسازی اجرای قانون در جامعه باید سرلوحه کار یک خبرنگار باشد.

عمرانی افزود: بهبود و ارتقاء معیشت در گروه امیدآفرینی است و خبرنگاران باید امید را به جامعه تزریق کنند.

مشاوره هوافضای سپاه پاسداران هم گفت: امروز معرفی دستاورد‌های نظام مورد غفلت قرار گرفته است و خبرنگاران باید در این حوزه متعهدانه وارد عمل شوند.

سردار خلخالی رسالت خبرنگاران در شرایط کنونی را امیدآفرینی دانست و افزود: خبرنگاران متعهد باید در زمینه رفع مشکلات مردم، انتقاد سازنده و صداقت را به دور از جانبداری و منافع سیاسی سرلوحه کار خود قرار دهند.

او با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه در خلیج فارس و توقیف کشتی‌های متجاوزان به حریم آب‌های سرزمینی کشورمان افزود: این اقدامات نشات گرفته از اقتدار و نشان دهنده اوج عظمت ایران اسلامی است.

مشاوره هوافضای سپاه، به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: همه باید برای ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای، بکوشیم تا شاهد مجلسی برآمده از آراء مردم باشیم.

سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تاکید بر رسیدگی به معیشت خبرنگاران، رفع مشکلات بیمه‌ای آنان را در اولویت دانست و گفت: مسئولان قضایی هم باید بستر روانی امنی برای خبرنگاران ایجاد کنند تا شاهد انتشار واقعیت‌های جامعه باشیم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم از مدیران استان خواست تعامل سازنده با خبرنگاران داشته باشند و از شکایت قضایی از خبرنگاران پرهیز کنند.

در این مراسم از خبرنگاران فعال در عرصه تولید و صنعت با اهدای لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرک صنعتی کاسپین آبیک

برچسب ها: دادگستری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.