قرار است جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران هفته آینده برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را در تهران پیگیری می‌کند و شاگردان گابریل کالدرون خود را برای حضوری پر قدرت در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند.

سرخ پوشان پایتخت که فصل پیش با هدایت برانکو ایوانکوویچ کروات سومین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را کسب کرده و کاپ قهرمانی جام حذفی را بالای سر بردند تا در کسب جام دبل کرده باشند، قرار است هفته آینده جشن قهرمانی هایشان را برگزار کنند. البته تاکنون زمان دقیق برگزاری این مراسم مشخص نشده، اما قرار است در این مراسم از پیراهن‌های جدید پرسپولیس که از سوی شرکت آل اشپورت تولید می‌شود، رونمایی شود.

محل برگزاری این مراسم تاکنون مشخص نشده، اما قرار است ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس به همراه گابریل کالدرون آرژانتینی در این مراسم پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

پرسپولیس قرار است هفته جاری ۲ بازی تدارکاتی انجام بدهد که شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهر سیرجان، یکی از حریفان سرخپوشان هستند و طی روز‌های آتی هم نام دیگر حریف تدارکاتی سرخ پوشان مشخص خواهد شد.

پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم برود. هر چند پیش از این اعلام شده بود با توجه به محرومیت هواداران این تیم، قرار است بازی شاگردان کالدرون مقابل جمی‌ها در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شود، اما پس از اعلام تعلیقی بودن حکم محرومیت هواداران پرسپولیس، آن‌ها مشکلی برای حضور در ورزشگاه ندارند و می‌توانند در ورزشگاه آزادی از تیم محبوب خود حمایت کنند.


بیشتر بخوانید:

ناراحتی کالدرون از بازیکنان پرسپولیس/ تمرینات سرخپوشان پشت در‌های بسته برگزار می‌شود

جلسات خصوصی در پرسپولیس/ کالدرون، سیستم سرخپوشان را مشخص کرد

پرسپولیس مشکلی برای همراهی هوادارانش مقابل پارس جنوبی ندارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.