سرخپوشان پایتخت می‌توانند از حضور هواداران شان در چارچوب هفته اول لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در فصل گذشته باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت و باشگاه سپاهان را از همراهی هوادارانش در یک بازی خانگی محروم کند که با قرعه کشی لیگ نوزدهم فوتبال ایران مشخص شد پرسپولیس در نخستین هفته باید در خانه به مصاف پارس جنوبی جم برود.

پرسپولیسی‌ها ۲۴ تیرماه ۱۳۹۸ با ارسال نامه‌ای اعتراض خود به کمیته استیناف اعلام کردند و خواهان نقض این حکم شدند، زیرا کمیته انضباطی از قبل اعلام کرده بود این رای قابل تجدید نظرخواهی است و همچنین محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز اعلام کرده بود که پرسپولیسی‌ها به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کنند.

برای پیگیری این موضوع با مهدی ذاکر، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو کردیم و او در این باره بیان کرد: رایی که کمیته انضباطی اعلام کرده بود، تعلیقی است و ما هم اعتراض مان را در ۲۴ تیرماه اعلام کردیم و با وصف تعلیقی بودن محرومیت در رای اصداری، مشکلی بابت حضور هواداران مان مقابل پارس جنوبی جم نخواهیم داشت.

لازم به ذکر است، دیدار پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب هفته نخست لیگ برتر برگزار می‌شود که هنوز زمان برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم خارجی/ طلسم شکسته می‌شود؟

بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

زمان حضور مهاجم خارجی پرسپولیس در تهران مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.