رییس کمیته امداد استان فارس از آمادگی کامل این نهاد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه عید قربان نمادی از عبودیت و بندگی پروردگار متعال است، اظهار کرد: حضرت ابراهیم (ع) به عنوان یکی از صالح‌ترین بندگان خدا و پیامبر الهی، در این روز در برابر اراده الهی تسلیم و از بزرگترین آزمون الهی سربلند بیرون آمد.

او با بیان اینکه همه مسلمانان بنا بر آموزه‌های دینی و فطرت پاکشان، همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند، افزود: کمیته امداد همزمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک اندیش در دفاتر و ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان است.

بذرافشان ادامه داد: هم استانی‌های خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال‌های گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.
مدیر کل امداد فارس گفت بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۷۹ مرکز نیکوکاری (۱۴۰ مرکز شهری و ۳۹ مرکز روستایی) و ۵۷ اداره مستقر در سطح استان و ۷ قربانگاه کار جمع آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه در عید قربان پارسال ۷۵ میلیارد ریال نذورات و قربانی از طریق خیران به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد، افزود: پیش بینی می‌شود میزان کمک جمع آوری شده در امسال از رشد قابل توجهی برخوردار شده و تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

بذرافشان با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان فارس، تصریح کرد: واریز به شماره حساب ۰۱۰۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۰۷۱*۱*۸۸۷۷*، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

او گفت: نذورات قربانی مردم فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/چ

جمع آوری نذورات قربانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.