سرمست گفت: جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی توانمند با مدیریت جهادی است که می‌تواند منشا خیر و برکت برای استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم صبح امروز در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: با بازدیدی که از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی داشتیم، اطلاعات و اقدامات خوبی را شاهد بودیم و توفیقات حاصله در این مجموعه امیدوار کننده است.

استاندار قم بیان کرد: بنای توسعه استان قم طبق برنامه ریزی‌ها، توسعه گردشگری است که در بخش‌های مختلف علمی، رفاهی و سلامت است؛ اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای گسترش گردشگری سلامت استان قم بسیار امیدوار کننده است و باید خدمات به صورت مناسب در فضای مجازی و فضا‌های دیگر به مخاطبان اصلی ارائه شود تا آشنایی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی توانمند با مدیریت جهادی است که می‌تواند منشا خیر و برکت برای استان باشد؛ با راه اندازی دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی به دنبال پر شدن خلاء ارتباط با مراکز علمی هستیم و امیدواریم ارتباطات جهاد دانشگاهی با این دفتر در جهت هماهنگی‌ها تقویت شود.

وی ادامه داد: به دانشگاه‌ها تاکید شده است که پژوهش‌ها به سمت علمی و عملی بودن سوق داده شود و این رویکرد در جهاد دانشگاهی حاکم است و استانداری آمادگی حمایت از این پژوهش‌ها را دارد؛ همچنین جهاد دانشگاهی باید تلاش کند تا از تمام ظرفیت‌های بودجه‌ای استفاده کند که این نیاز به پیگیری دارد.

سرمست تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه کاری و کاربردی است و دیدگاه به جهاد دانشگاهی در مدیریت استان بسیار مثبت است؛ گام اول تقویت ارتباطات با بازدید امروز برداشته شد و امیدواریم گام‌های بعدی از سوی جهاددانشگاهی انجام پذیرد.

استاندار قم با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، گفت: نیاز است خدمات و پژوهش‌های جهاد دانشگاهی به طور مناسب معرفی شود و همچنین باید با دانشگاه‌های مستقر در استان ارتباط تنگاتنگی ایجاد شود تا به پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی استان قم منجر شود.

سرمست تاکید کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، بسیار ارزشمند و است و می‌تواند تمایز دهنده جهاد دانشگاهی قم از دیگر مجموعه‌های استان قم شود؛ استانداری قم از خدمات و طرح‌ها نوآورانه و کار‌های نوینی که انجام سود و مشکلات استان را رفع کند، حمایت خواهد کرد.

وی یادآورشد: باید در معاونت‌ها و بخش‌های جهاد دانشگاهی اولویت بدی صورت گیرد و طبق اهداف، اقدامات را انجام دهند، بدین شکل رسیدن به اهداف بسیار آسان‌تر خواهد بود؛ موفقیت زمانی رخ می‌دهد که مجموعه‌ها در مسائلی وارد شوند که دیگران وارد آن نشدند و نباید موازی کاری صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی و توانمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار