رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز از اجرای طرح ذبح عظیم در ایام عید قربان تا عید غدیر خم و توزیع گوشت قربانی بین ایتام، سالمندان و نیازمندان این شهرستان خبر داد.

احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: به مناسبت عید سعید قربان و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع بالقوه جامعه در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز، طرح ذبح عظیم در شهرستان مهریز اجرا می شود.

ایزدی افزود: هدف از اجرای این طرح تهیه ۷۴۷ کیلوگرم گوشت نذری برای ۵۴۷ دانش آموز و ۲۰۰کودک سوء تغذیه شهرستان مهریز است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز ادامه داد: در عید قربان سال گذشته بیش ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی و اهدای گوشت با همکاری موسسات نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

او تصریح کرد: امسال شهروندان مهریزی جهت ادای نذر قربانی در روز عید قربان می‌تواند به پایگا‌های نیکوکاری و کیمته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان مهریز مراجعه کنند.

ایزدی از عموم مردم به‌ویژه نیکوکاران و مراکز نیکوکاری دعوت کرد با هر بضاعت مالی؛ حتی با ۱۰ هزار تومان در این طرح بزرگ مشارکت داشته باشند و قربانی خود را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز در پایان گفت: ساده‌ترین راه‌های مشارکت در طرح ذبح عظیم، با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۲۰۰ و از طریق موبایل کد #۰۳۵۴*۱*۸۸۷۷* و مراکز کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری شهرستان مهریز است.

انتهای پیام/ غ

اجرای طرح ذبح عظیم در شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.