برگزاری بیش از هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته مقدس در استان

در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان زنجان اعلام شد بیش از ۱۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

برگزاری بیش ازهزار و ۵۰۰ برنامه در هفته مقدس در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، آن دوران را نمادی بزرگ از تبلور ارزش‌های والای استانی دانست و گفت: بازنمایی و نشر این نماد‌ها بهترین نشانه برای ادامه مسیر است.

نیک سرشت با تاکید براینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس حرکتی بخشی نبوده وملی است افزود: بزرگداشت این هفته یک تکلیف فراسازمانی وملی بوده و همه دستگاه‌ها باید در برگزاری باشکوه این هفته اهتمام کنند.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تقویت روحیه جهاد وشهادت در جامعه از برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان درهفته دفاع مقدس خبرداد.

سرهنگ محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه با اعلام اینکه همه برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس استان با رویکرد و شعار ما پیروزیم برگزار خواهد شد از مسئولان استان خواست برای تکمیل مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس که پیشرفت ۴۵ درصدی دارد اهتمام کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری برنامه های مختلف همزمان با هفته مقدس در استان زنجان

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.