حشمت الله عسگری گفت : از ورود کالای قاچاق به روز بازار‌ها باید جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر افزایش نظارت بر روز بازار‌ها گفت: از ورود کالای قاچاق به روز بازار‌ها باید جلوگیری شود و دستگاه‌های اجرایی باید به مسئولیت خود در این خصوص عمل کنند.

او  افزود: جانمایی مناسب روز بازار‌ها در شهرستان‌ها و مناسب سازی غرف باید در دستور کار قرار گیرد.

 عسگری  با اشاره به ایجاد روز بازار‌ها در سطح شهرستان‌های استان گفت: یکی از گله مندی‌های مردم شکل برگزاری این بازار‌ها و در بعضی موارد ورود کالای قاچاق به این بازار‌ها بود که در جلسه امروز مقرر شد تا در مهلت سه هفته‌ای برای ایجاد سازو کار مناسب این بازار‌ها در شهرستان‌ها و مشخصا در خصوص مهدیشهر تصمیم گیری و اصلاحات انجام شود.

او افزود:  افزایش قیمت ۲۳ درصدی مهدکودک‌ها از اول مهرمورد بحث است  که بررسی و تعیین تکلیف شد.

عسگری تصریح کرد: قیمت گذاری اماکن ورزشی در استان از سال ۹۶ انجام نشده و در جلسه امروز مقرر شد تا بر اساس قیمت گذاری سال ۹۶، بیست درصد قیمت‌ها اصلاح شود و برای استفاده گروه‌های آسیب پذیر تخفیف اعمال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان افزود: غرفه‌های تعاون روستایی در شهر‌ها برای کمک به روستائیان ایجاد شده و در این جلسه مقرر شد تا در این غرفه‌ها کالا‌های روستائیان توزیع شود و در خصوص اصلاح سیمای این غرفه‌ها نیز تصمیم گیری شد.

او اظهار داشت: از جلسه آینده باتوجه به مصوبات کشوری، دبیرخانه ستاد تنظیم بازار استان به سازمان صنعت و معدن استان انتقال پیدا می‌کند.

عسگری افزود: استان سمنان تک استانی است که در کشور مرغ را بر اساس قیمت مصوب تنظیم بازار با مبغ ۱۲۹۰۰ تومان عرضه می‌کند و در این جلسه مقرر شد تا این روند ادامه داشته باشد و کمبود مرغ شهرستان‌ها نیز از مرکز استان تامین شود.

انتهای پیام/ح

غرفه‌های تعاون روستایی در شهر‌ها برای کمک به روستائیان ایجاد شد

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.