فرمانده انتظامی مازندران گفت: امیدواریم  در سال انتخابات  با مشارکت پلیس و خبرنگاران بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

پلیس به دنبال افزایش امنیت و مشارکت مردمی در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها می‌توانند وجه واقعی پلیس را به مردم معرفی کنند.

او افزود: در بخش افکار سنجی در مقایسه با پارسال اعتماد مردمی افزایش یافته است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه پلیس مثل ظرف شیشه‌ای است، گفت: پلیس با بروز رسانی خود به دنبال افزایش جلب اعتماد عمومی مردم با ایجاد امنیت است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در حوزه  تولید امنیت، پلیس با مطالبات مردم درگیراست افزود: سهم و نقش پلیس در مطالبه گری مردم بسیار پررنگ است.

او از افزایش آمادگی پلیس در  ارتباط با رسانه خبر داد و گفت: خبرنگاران واسطه پلیس با افکار عمومی هستند،  تا مطالب مردمی و مشکلات مردم را ببینیم و راهکار‌های مناسب را شناسایی کنیم.

سردار میرفیضی افزود: دشمن امسال در امنیت داخلی دنبال مشکل افزایی است و امیدواریم  در سال انتخابات با مشارکت پلیس و خبرنگاران بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

انتهای پیام/ م

مشارکت پلیس و خبرنگاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.