معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۲۹ هزار نفر روز در مدارس استان از ابتدای تابستان خبر داد.

اسکان بیش از ۲۹ هزار نفر روز در مدارس استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جهانگیر صفری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تابستان تاکنون ۱۳ هزار و ۸۱۱ نفر به میزان ۲۹ هزار و ۹۶۲ نفر روز در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کرده اند.

او افزود : تا پایان تابستان آمار میهمانان اسکان یافته در مدارس استان به ۶۰ هزار نفر روز برسد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود : سال گذشته هم آمار اسکان میهمانان تابستانی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش حدود ۶۰ هزار نفر روز بود.

او با اشاره به آماده سازی ۵۲۹ کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال، افزود: از این تعداد ۵۸ اتاق آن خانه معلم و مابقی کلاس‌های درس مدارس است.

صفری ادامه داد: کلاس‌های درس در دو گروه "ویژه" و "الف" برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان آماده شده که کلاس‌های "ویژه" دارای تختخواب، پتو، وسایل گرمایشی و سرمایشی، یخچال و تلویزیون بوده و کلاس‌های گروه "الف" همه امکانات کلاس‌های گروه "ویژه" بجز تختخواب را دارند.

وی با اشاره به در اولویت بودن فرهنگیان برای اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش، گفت: امکان استفاده کارکنان سایر ادارات در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش با ارائه کارت شناسایی فراهم شده، ضمن اینکه در صورت خالی بودن ظرفیت این مراکز امکان استفاده خانواده‌های با مشاغل آزاد نیز وجود دارد.

صفری در ادامه اشاره‌ای هم به هزینه‌های اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در تابستان امسال داشت و افزود: هزینه اسکان برای فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آن‌ها به ازای هر شب برای اتاق‌های ویژه ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان و برای کلاس‌های گروه "الف" ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان است.

صفری گفت: هزینه اسکان برای کارکنان دولتی به ازای هر شب ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای اتاق‌های ویژه و ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای اتاق‌های "الف" است و در صورت اسکان خانواده‌های با مشاغل آزاد در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش تنها امکان استفاده از اتاق‌های گروه "ب" با قیمت هر شب ۹۰ هزار و ۵۰۰ تومان وجود دارد.

معاون آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اسکان ۱۳ هزار و ۸۱۱ نفر به میزان ۲۹ هزار و ۹۶۲ نفر روز در اقامتگاه‌های فرهنگیان

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.