قاسمی مربی تیم اعزامی تیم بدمینتون دختران نونهال خراسان جنوبی  در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم نونهالان  در بخش دختران در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا کرد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها فائزه جعفرنژاد، آتنا مهاجر، نازنین سادات ایوب نژاد، میترا صیادی، محدثع سلمان زاده از قائنات و سارع مهرور از بیرجند به مربیگری مریم مسلمان زاده و قاسمی در برابر حریفان خود حاضر خواهندشد.

مربی تیم دختران نونهال خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری گفت: در این دوره از رقابت‌ها که از امروز آغاز خواهدشد، بیش از ۲۰۰ ورزشکار تا بیستم مردادماه در مشهد با یکدیگر  رقابت می کنند.

بیرجند میزبان رقابت‌های شنای المپیاد استعداد‌های برتر خراسان جنوبی

اکبری رییس هییت واترپلو، شنا و شیرجه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر خراسان جنوبی در گروه سنی ۱۳ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۶ سال به میزبانی شهرستان بیرجند در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

او افزود: ورزشکاران در رشته‌های ۵۰ متر کرال سینه،۱۰۰متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر پروانه بایکدیگر رقابت کردند.

رییس هییت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان جنوبی گفت: این دوره از رقابت‌ها هفدهم مردادماه  در بخش دختران و هجدهم مردادماه  در بخش پسران برگزار شد.

نفرات برتر هر ماده به اردوی استان جهت شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر کشور راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام / ط  آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار