مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : دومین دوره بازآموزی GIZ ۱۹ (دوره آمادگی مشارکت با شرکت‌های آلمانی) مردادماه در کرمانشاه برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : دومین دوره بازآموزی GIZ ۱۹ مردادماه در کرمانشاه برگزار می‌شود و تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در آن حضور دارند.

او با بیان اینکه دوره GIZ دوره‌ای مرتبط با سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان است، گفت : برخی سال‌ها تعدادی از مدیران واحد‌های صنعتی کشور که شاخص‌های مختلفی از جمله توانمندی، تسلط به زبان انگلیسی و ... را داشته باشند برای آموزش برخی موارد به کشور آلمان سفر می‌کنند که البته گزینش افرادی که قرار است در این دوره‌ها شرکت کنند توسط خود آلمانی‌ها انجام می‌شود.

او افزود: مدیران صنعتی که به آلمان سفر می‌کنند با شیوه همکاری با بنگاه‌های اقتصادی آلمان آشنا می‌شوند و از واحد‌های صنعتی مختلفی در این کشور به منظور تبادل تجریبات بازدید می‌کنند.

به گفته کردستانی، در برخی موارد مدیران صنعتی کشور در جریان این سفر موفق به انعقاد قرارداد‌هایی هم می‌شوند.

این مسؤول گفت: این مدیران بعد از برگشت از آلمان، آنچه که آموزش دیدند را در قالب دوره‌های بازآموزی GIZ برای سایر مدیران صنعتی کشور ارائه می‌دهند.

او با بیان اینکه پیش از این یک دوره بازآموزی GIZ در سال ۹۶ در کرمانشاه برگزار شد، گفت: امسال نیز به مناسبت هفته صنایع کوچک شاهد برگزاری دومین دوره خواهیم بود که در محل سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

دوره بازآموزی GIZ ۱۹ برگزار می شود

 

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.