مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۴ ماهه اول امسال، ۱۷۸۸ هزارتن صادرات، به ارزش ۸۲۱ میلیون دلار در قالب صادرات از مرز‌های استان خارج شده است.

صادرات ۸۲۱ میلیون دلاری کالا در ۴ ماهه نخست سال به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدری مدیرکل گمرکات استان  کرمانشاه  در دومین نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان گفت: در ۴ ماهه اول امسال، ۱۷۸۸ هزارتن صادرات، به ارزش ۸۲۱ میلیون دلار در قالب صادرات از مرز‌های استان خارج شده است که نسبت به آمار ۴ ماهه سال ۹۷، حدود ۸ درصد کاهش ارزش دلاری را دارد و در ادامه دلایل این کاهش را برشمرد.

 کاشفی؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه، گزارشی از مشکلات مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی استان در حوزه‌های ملی، استانی و اقتصاد کلان را ارایه و پیشنهاداتی را در خصوص تسهیل صادرات در مبادی مرزی به استاندار و اعضای حاظر در جلسه ارایه کرد و ابراز امیدواری کرد :بتوان باحل مشکلات مربوط، زمینه‌های رشد حداکثری صادرات را در استان فراهم کرد.
بازوند؛ استاندار کرمانشاه نیز ضمن تایید مشکلات مطرح شده در خصوص وضعیت مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی استان از کلیه مسئولان و مدیران اجرایی خواست که با توجه به اوضاع حساس کنونی، نسبت به رفع ایرادات و نواقص موجود با قید فوریت اقدامات لازم را مبذول دارند.

انتهای پیام/ز

 

۱۷۸۸ هزارتن صادرات،  در قالب صادرات از مرز‌های استان خارج شده است

برچسب ها: صادرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.