​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ کیلومتر شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در ثلاث‌باباجانی به دلیل وقوع سیلاب پاکسازی شده است.

پاکسازی ۲۶۰ کیلومتر شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به اینکه امسال ۲۶۰ کیلومتر از شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان ثلاث‌باباجانی به دلیل سیلاب پاکسازی شده است اظهار داشت: طی این مدت ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش‌برداری در محور‌های تازه‌آباد، شیخ صالح، کنی زرد، سیا طاهر و ملی‌کرمینه انجام شده است.

وی از آزادسازی پنج کیلومتر در محور میرآباد ثلاث‌باباجانی خبر داد و عنوان کرد: امسال سه دستگاه پل در محور‌های تازه‌آباد، ازگله - شیخ صله و ازگله بازسازی و تعمیر شده است و یک دهانه به طول پنج متر در محور تازه‌آباد شیخ صله تعریض شد.

 کرمی با بیان اینکه از ابتدایی سال تاکنون ۶ کیلومتر شانه‌سازی در این شهرستان انجام شده است گفت: ۱۳۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی تیغ‌زنی شانه و در راه‌های روستایی ۲۱۰ کیلومتر تیغ زنی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کیلومتر راه با استفاده از بلدوزر بازگشایی شده است افزود: طی امسال ۲۰۰ متر نصب گاردریل، ۲۰۰ متر تعمیر گاردریل، ۱۵۹۰ کیلومتر لکه‌گیری و تهیه ۱۷۰۰ تن آسفالت سرد در ثلاث باباجانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان افزود: ۳۸۷ مورد تابلو هشدار دهنده در ثلاث‌باباجانی نصب شده است.

انتهای  پیام/ز

 

۳۸۷ مورد تابلو هشدار دهنده در ثلاث‌باباجانی نصب شده است

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.