دادستان کل مالزی از تنظیم شکایتی علیه ۱۷ مدیر کنونی و یک مدیر سابق گلدمن ساکس و شرکت‌های وابسته به آن به دلیل اختلاس و پولشویی چندین میلیارد دلاری در این کشور خبر داد.

شکایت دادستان کل مالزی از بانک آمریکایی به دلیل اختلاس و پولشوییبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "تومی توماس" دادستان کل مالزی از تنظیم شکایتی علیه ۱۷ مدیر کنونی و یک مدیر سابق بانک آمریکایی گلدمن ساکس و شرکت‌های وابسته به آن به دلیل اختلاس و پولشویی چندین میلیارد دلاری در این کشور خبر داد.

"تومی توماس" امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: این افراد با پرونده سازی و ارائه اطلاعات اشتباه اقدام به گرفتن وام‌های کلان، اختلاس و پولشویی کرده اند.

وی گفت: عاملان این کلاهبرداری بزرگ با مشارکت با شرکت "وان ام دی بی " وابسته به "نجیب رزاق" نخست وزیر پیشین مالزی با فریبکاری و ارائه اطلاعات نادرست زمینه اختلاس چندین میلیارد دلاری و پولشویی را فراهم کردند.

دادستان کل مالزی افزود: "ریجاد گنود" از بنیانگذاران بانک گلدمن ساکس و "مایکل شرود" همکارش از جمله مدیران این بانک آمریکایی و شرکت‌های تابعه آن، متهم به این فساد بزرگ اقتصادی در مالزی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پولشویی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار