با حضور رییس کمیسیون انرژی مجلس از خبرنگاران در شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی گفت: نقش مهم اصحاب رسانه بر کسی پوشیده نیست اصحاب رسانه نقش محوری در جامعه دارند و باید به بلوغ سیاسی در کشور کمک کنند.

او افزود: عصر ارتباطات، لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بهتر را بیش از همیشه نشان می‌دهد رسانه در شرایط کنونی، کمک به بلوغ سیاسی بر هرچیزی ارجحیت دارد.

حسنوند بیان داشت: جامعه اسلامی نیازمند هم افزایی و تعامل است و خبرنگاران ضمن داشتن هر نوع سلیقه سیاسی، باید بستر هم افزایی و تعامل را در جامعه فراهم کنند تبدیل تهدید‌ها به فرصت از سوی اصحاب رسانه از طریق بیان ظرفیت‌ها امکان پذیر است و نباید فرصت را از دست داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید با نوع نگارش اخبار و انعکاس ظرفیت ها، راه را بر دشمنان بست و پرداختن به ضعف‌ها باید به گونه‌ای باشد که نقاط قوت نیز در کنار آن مطرح شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نقد با تخریب، تهمت و توهین فرق دارد و نباید حرمت افراد به اسم انتقاد شکسته شود و خبرنگاران در سایه همدلی و رفاقت برای برطرف کردن مشکلات مردم، بیان ظرفیت‌ها و فرصت‌های این شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: رسانه ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.