امام جمعه اندیمشک گفت: تقویت توانمندی‌های داخلی لازم است و جوانان و ظرفیت‌های داخلی در کنار یکدیگر می‌توانند نتایج ارزنده‌ای در حوزه اقتصادی رقم زنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه اندیمشک حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری گفت: تقویت توانمندی‌های داخلی لازم است و مسیر اقتصادی کشور باید بدون تکیه به کشور‌های خارجی طی شود.

او با اشاره به ظرفیت جوانان کشور بیان داشت: جوانان و ظرفیت‌های داخلی در کنار یکدیگر می‌توانند نتایج ارزنده‌ای در حوزه اقتصادی رقم زنند.
حجت الاسلام نوری بیان داشت: با وجود این همه وقت گذاشتن برای برجام، در نهایت حتی وزیر خارجه ما را هم تحریم کردند که همه این‌ها نشان دهنده قابل اعتماد نبودن دشمن است.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: عید قربان عید هدف دار کردن و خدایی کردن امور است و خدایی کردن امور، گذشتن از منافع شخصی و ترحیح دادن منافع الهی، قربانی کردن تعلقات دنیایی و کمک به نیازمندان مهمترین پیام‌های عید قربان است.

او تسریح کرد: حضرت ابراهیم (ع) ایثار کرد و از فرزند خود گذشت و انسان‌ها نیز باید به این حد از معرفت برسند که منافع خدا را بر منافع خود ترجیح دهند.

انتهای پیام/م

توجه به توانمندی های داخل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.