دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: از آقای جهانگیری و دیگر وزرای دولت انتظار داریم که از مسئولان استانی حمایت بیشتری کنند.
 
حمایت مسئولان ملی از مدیران استانی باید مضاعف شود/اشتغال و درآمد عامل اصلی کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار شهر مشهد برگزار شد، گفت: حضور بنده در این نشست با هدف اعلام همبستگی و همکاری با مدیریت استان در راستای اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است.

او تصریح کرد: از معاون اول رئیس جمهور به خاطر انتنصاب آقای رزم‌حسینی به عنوان فردی رزمنده، متدین پرتحرک و دلسوز به عنوان استاندار خراسان رضوی تشکر می‌کنم و امیدوارم که حرکت خوب آغاز شده در استان برکات فراوانی داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و روسای قوا همواره بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید دارند، گفت: عامل اصلی کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا اشتغال، تولید، درآمد و سرمایه است و اگر هر شهر، استان یا کشوری در این زمینه بتواند بدرخشد، آسیب‌های اجتماعی آن کاهش خواهد یافت.

صادقی افزود: آقای رزم حسینی با تجربه رزمندگی در دوران دفاع مقدس و فعالیت در استانداری کرمان، مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به عنوان سوغاتی برای استان آورده است و به دلیل قابل قبول بودن این الگو، همه ارکان حاکمیت پای اسناد آن را امضا کرده اند.

او با بیان اینکه خراسان رضوی دارای منابع انسانی و مالی سرشار و دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد برای توسعه و پیشرفت است، تصریح کرد: از  جهانگیری و دیگر وزرای دولت انتظار داریم که از مسئولان استانی حمایت داشته و حمایت‌های گذشته را هم مضاعف کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پس از ارائه گزارشی درباره مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به رئیس قوه قضائیه، آیت الله رئیسی فرمودند که دستگاه قضایی در مسیر کار، اشتغال و تولید تا آنجا که ممکن است، از مسئولان اجرایی حمایت خواهد کرد و ما هم مطابق این دستور حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام//ج.ر
 

خراسان رضوی دارای منابع انسانی و مالی بسیاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.