سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در رابطه با آخرین جزئیات حادثه ریزش آوار در ساختمان قدیمی در خیابان دستگردی توضیحاتی داد.

آخرین اخبار از امدادرسانی به افراد محبوس در حادثه ریزش آوار در خیابان دستگردیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران درباره حادثه آوار یک ساختمان در حال تخریب در خیابان شهید دستگردی (ظفر) اظهار کرد: حادثه در خیابان شهید دستگردی در ساعت ۱۶:۵۸ دقیقه عصر امروز به سازمان آتشنشانی شهر تهران اعلام شد که  ۴ ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه در یک ساختمان سه طبقه در حال تخریب روی داده که در طبقه همکف آن کارگران مشغول کار بودند که به یکباره ساتمان تخریب شد.

ملکی گفت: تمام سه طبقه در قسمت ضلع جنوب شرقی به طور کامل تخریب شده و یک نفر که در گوشه از آوار قرار داشت، توسط نیروهای امداد نجات یافت.

او افزود: فرد نجات یافته ادعا می‌کند که چند تن از نیرو‌های آتشنشانی در قسمتی دیگر از آوار محسوب هستند به همین دلیل نیرو‌های آتشنشانی مشغول آوار برداری از همان قسمت شدند.

سخنگوی آتشنشانی گفت: باتوجه به این که حجم آوار بسیار زیاد است نیرو‌های آتشنشانی با احتیاط مشغول آوار برداری هستند تا این که بتوانند به نفراتی که محبوس شده اند امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار